wtorek, 22 września 2015

JAK DODAĆ DO BLOGA PRZYCISKI SPOŁECZNOŚCIOWE


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić krótkiemu instruktarzu. Wiem że dużo początkujących 
 bloggerów chcę się dowiedzieć najwięcej o tym, jak sprawić aby mój blog ładniej wyglądał, czy jak 
dodać do niego różne gadżety spotykane na większości blogów. Jeszcze niedawno ja korzystałam z 
takich porad, a teraz dużo bloggerów pyta się mnie o przyciski społecznościowe. To post 
dedykowane specjalnie dla nich :)



           1. SKIEROWAĆ SIĘ NA ODPOWIEDNIĄ STRONĘ


Na początku należy przejść na stronę   profilki.pl / przyciski społecznościowe   < KLIK >



2. WKLEIĆ LINKI DO SWOICH PROFILÓW NA PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH




Tutaj należy wkleić linki do swoich kont na różnych portalach społecznościowych i nie tylko. Jeśli chcesz dodać więcej niż jeden przycisk, musisz kliknąć " Dodaj profil " pod miejscem na link. 


 

3. WYBRAĆ WYGLĄD I STYL


Następnie należy wybrać jak mają wyglądać nasze przyciski. 

1. Wybrać styl przycisku

2. Wybrać kolor tła przycisku

3. Wybrać wielkość

4. Wybrać efekt po najechaniu

5. Wybrać w jaką stronę mają byś ustawione



4. DODAJ NA BLOGSPOT !


Następnie kliknij " Dodaj na blogspot "




Kliknij " dodaj widżet "




6. WIDŻET ZOSTAŁ DODANY 


Blogger  >> układ

Widżet do przycisków społecznościowych pojawi się na pierwszym miejscu w pasku bocznym. Warto teraz odwiedzić swojego bloga i zobaczyć efekt końcowy. Jeśli przyciski nam się nie spodobały, możemy powtórzyć to jeszcze raz ;).




Jeśli jesteś już tutaj i spodobał Ci się ten wpis, zachęcam do obserwacji :) To dla mnie bardzo ważne i motywujące. Jeśli chcecie więcej takich postów, dajcie znać ;). Przepraszam za ten długi czas bez  nowych postów. Po prostu nie miałam czasu, ale mam zamiar to zmienić. Pomyślałam, że przez najbliższy czas będę pisać 1 post tygodniowo :) Gdy tylko będę miałam więcej czasu będę wklejać ( jak zwykle ) 1 wpis co 4 dni. Za to wszystko serdecznie was przepraszam, a tych nowych zachęcam do zostania na dłużej. Na pewno nie zawiodę ! :D


Nie zapomnij o pozostawieniu po sobie komentarza :) !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz