poniedziałek, 15 lutego 2016

JAK PRZEZYC BLOGOWY KRYZYS


Przyczyn jest wiele. Głównie chodzi o statystytki. Gdy zakładamy bloga zawsze mamy nadzieję, że w łatwy i szybki sposób zdobądziemy masę obserwatorów a nasz blog stanie się popularny. Często takie oczekiwania się nie sprawdzają. No i wtedy często go usuwamy. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałaś się czym dla Ciebie jest BLOG?



BLOG - rodzaj strony internetowej zawierającej odrębne, zazwyczaj uporządkowane chronologicznie wpisy.


Przecież dla Ciebie blog to coś więcej niż strona internetowa !

 Blog jest pisany z pasją, a gdy robimy to, co kochamy jaki sens ma dla nas liczba obserwatorów i wyświtleń?
Dobre statystyki dają nam motywację do pisania kolejnych postów.

Gdy masz zamiar skończyć z blogowaniem zastanów się, czy warto skończyć ze swoją pasją. A gdy nie jest to twoją pasją, a posty dodajesz tylko dla "fejmu" którego i tak nie zdobędziesz w taki sposób, najlepiej od razu usuń bloga i znajdź sobie inną "pasję". Nie oszukujmy się, ale nie każdy nadaje się do blogowania. Na pewno to te osoby, które kończą z blogowaniem pod wpływem nie zadowalających statystyk. 

Gdyby blogowanie nie byłoby tym, co kocham, już dawno bym usunęła tego bloga. Dlaczego? Prowadzę bloga już ponad pół roku, nie zdobyłam nawet 50 obserwatorów. Ale, ja o tym myślę trochę inaczej.

Na początku mojego blogowania nawet nie wiedziałam co to jest ( mówie poważnie ! )
Chciałam po prostu spróbować czegoś nowego. Nie wiedziałam, że to tak mi się spodoba. Moje pierwsze posty były tragiczne ! Nie wspomnę już nawet o designie. Mimo, że liczba moich obserwatorów nawet nie przedstawiała liczby 10, nie przestałam blogować. Przez ten cały czas się uczyłam, zdobywałam nową wiedzę o blogowaniu, postach, designie... Mój blog stawał się co raz to lepszy i przybyło mi trochę więcej obserwatorów.
 Patrząc na moje początkowe blogowanie i czas od którego jakość moich postów uległa zmianie (  16 STYCZNIA 2016r. ) wydaję mi się, że liczba moich obserwatorów nie jest mała. Pomimo tego nigdy nie brałam udziału w słynnym OBS/OBS. Myślę, że to dobrze o mnie świadczy, bo gdybym wykorzystywała takie metody na pewno miałabym o niebo więcej obserwatorów. Ale OBSERWATORÓW, nie CZYTELNIKÓW !

Wiadomo, że blogerom od obs/obs zależy tylko na współpracy lub innych korzysci płynących od posiadania popularnego bloga. Ja wolę mieć mniej obserwatorów, ale prawdziwych czytelników. Sztucznie nadmuchani obserwatorzy mnie nie urządzają. A wy co o tym myślicie ?

Jest już was prawie 50 ! Jeśli spodobało się Tobie, kniecznie zaobserwuj 


Zuza

xxx


PRZEŻYŁAŚ KIEDYŚ BLOGOWY KRYZYS ? 


1 komentarz:

  1. Dzięki za pomocny post! Polecam przeczytanie tego artykułu. Twoja opinia jest bardzo interesująca!
    https://y-sbm.com/blog/ile-kosztuje-strona-internetowa-niestandardowa

    OdpowiedzUsuń