poniedziałek, 14 marca 2016

JAK UZYSKAĆ IDEALNA CERE | PRODUKTY UNDER 20


W tym poście chciałabym pokazać wam moje produkty under 20, dzięki którym moja cera się znacznie polepszyła. Będzie to krem BB, pianka do mycia twarzy, maseczka 2 w 1, płyn miceralny.








Pierwszym produktem jest pianka oczyszczająca pory do mycia twarzy o działaniu antybakteryjnym. Po zastosowaniu skóra jest bardzo gładka i nawilżona. Stosuję ją 2 razy dziennie ( rano i wieczorem )




Kolejnym produktem jest multifunkcyjny krem BB. Gdy zaczęłam go stosować moja sytuacja z trądzikiem nie pogorszyła się. Do tego matuje, wygładza i nawilża. 









Oto maseczka glinkowa i nawilżająca under 20. Najpierw nalezy nałożyć maseczkę glinkową, później nawilżającą. Po użyciu tej maseczki moja cera stała się dobrze oczyszczona. Myślę, że ten produkt mogę polecić w 100%, ponieważ daje niesamowity efekt oczyszczonej skóry.









Codziennie, po szkole makijaż zmywam płynem miceralnym o działaniu antybakteryjnym przeciw trądzikowi. To najlepszy płyn miceralny, jaki dotychczas stosowałam.




Zuza
xxx

A WY, JAKIE PRODUKTY POLECACIE ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz